Безкоштовна доставка при замовленні від двох пар і більше - Безкоштовна доставка при замовленні від двох пар і більше - Безкоштовна доставка при замовленні від двох пар і більше - Безкоштовна доставка при замовленні від двох пар і більше - Безкоштовна доставка при замовленні від двох пар і більше - Безкоштовна доставка при замовленні від двох пар і більше
LAMO
Рекомендації з догляду та гарантійні терміни
*Гарантійні терміни

Lamo надає гарантії на придбаний товар згідно з чинним законодавством та відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", правилам продажу непродовольчих товарів та іншим нормативним документам (ГОСТ, ДСТУ), відповідно до яких:
1. Продавець приймає претензії, щодо якості взуття за наявності товарного чека та при збереженні пакування протягом гарантійного строку, у вигляді письмової заяви із зазначенням конкретних дефектів.
2. Незначні дефекти взуття, які можуть бути усунені продавцем без зниження його споживчих властивостей (відклейка декоративного ранта, розрив нитки на пришивній підошві, відрив фурнітури, відставання набійки, злам замків-блискавок, відклеювання підошви та ін.), не є підставою для повернення коштів та обміну взуття. Такі дефекти усуваються шляхом ремонту.
3. Гарантія не поширюється: на механічні та хімічні пошкодження товару; на ушкодження дрібних деталей (устілки, шнурівки, набійки, змінні деталі, фурнітура); на пошкодження при спробі ремонту ким-небудь, окрім виробника (продавця); на уцінене взуття у зв'язку з частковою втратою якості чи з очевидними дефектами, про які було вказано під час покупки; на товар, деформований в результаті неправильного носіння, сушіння, пошкодження внаслідок впливу хімічних речовин, плям на взутті, що виникають при носінні його у вологу погоду, і з іншими дефектами, які виникли з вини покупця.

Протягом гарантійного терміну компанія Lamo здійснює безоплатний ремонт взуття, або його обмін чи повернення, якщо пошкодження вашого взуття підпадає під гарантійні умови.

Гарантійні терміни для взуття складає 30 днів і обчислюється з дня продажу через роздрібну мережу (інтернет-магазин) чи з початку сезону:
  • зимовий — з 15 листопада по 15 березня;
  • літній — з 15 травня по 15 вересня;
  • весняно-осінній — з 15 березня по 15 травня, та з 15 вересня по 15 листопада.

Купуючи товари компанії Lamo ви погоджуєтесь з термінами гарантії та правилами обміну і повернення.

При відправки покупцем товару по гарантії, кошти за доставку сплачує Lamo.

*Рекомендації по догляду за взуттям

Для взуття зі шкіри: видаліть бруд та пил гумовою щіткою. Висушіть взуття та обробіть засобами по доглядуу за шкіряним взуттям.

Для взуття із замші, велюру, нубука: взуття треба висушити, потім щіткою видалити бруд та розаправити ворс за допомогою гумової щітки. Не потрібно приклади значних зусиль, щоб не пошкодити волокна зовнішнього шару матеріалу. Обробити чисту поверхню засобами по догляду за взуттям із замші та велюру.

Сушіння та догляд за взуттям: вологе взуття необхідно сушити лише за кімнатною температурою, не допускається сушіння біля вогню, батареї, на сонці. Для запобіганні деформації при висиханні, необхідно використовувати спеціальні засоби для зберіганні фоми взуття ( колодки та розтяжки).

Прання будь-якого виду взуття не рекомендується!